Kundesenter

Frakt og levering 

All vår distribusjon skjer fra vårt hovedlager i Vestfold. Vi garanterer deg levering innen 1-3 virkedager fra bestillingsdato. 

Hvor leverer supervital.no? 

Vi leverer pakker over hele Norge med unntak av Svalbard. Posten Norge leverer våre pakker og brev.

Frakt 

Supervital sender alle ordre med Posten/Bring, og vi velger den raskeste og beste fraktmetoden for din pakke. Handler du for 500kr eller mer oppnår du gratis frakt, på ordre under denne summen er det en standard frakt på 50kr. Du vil motta en leveringsbekreftelse fra oss når pakken sendes fra oss.

Mangel eller feil ved leveranse eller vare 

Send oss en e-post til post@supervital.no. Husk at gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer og varenummer på varen. Vi svarer deg så fort som mulig etter at vi har funnet ut hva som har skjedd eller har fått rettet opp feilen. 

Er varen skadet under transport? 

Dersom varen er skadet under transport, er det viktig at du følger punktene nedenfor: 

  • ta vare på den originale emballasjen og produktet. 
  • dersom pakken er skadet når du henter pakken, skal skademelding skrives ut på utleveringsstedet (post i butikk). 
  • send en mail til post@supervital.no med kundenummer, ordrenummer og varenummer. 

Vi vil deretter behandle saken din og finne ut hva som har skjedd for å rette opp eventuelle feil. Når retur er godkjent, kan du sende pakken tilbake med skademelding fra posten. Pakken må sendes tilbake innen rimelig tid, og innen 10 virkedager fra du har hentet pakken. 

Har du glemt å hente pakken din? 

Dersom du ikke henter pakken din innen 14 dager, vil den bli returnert til supervital.no. Du vil motta en SMS når pakken har kommet, i tillegg får du en purring et par dager senere. Når en pakke ikke blir hentet vil supervital.no kunne kreve fraktkostnader for tur/retur. 

Har du mottatt feil vare? 

Send oss en e-post til supervital.no og fortell hva som har blitt gjort feil. Husk å gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer, varenummer og hvilken vare som er feil. Du må informere oss om eventuelle feil innen 10 virkedager etter at du har hentet produktet. 

Angrerett 

Alle henvendelser som gjelder reklamasjon, skade på varen, feil ved leveransen skal rettes skriftlig gjennom ”kundeservice”. Ikke send tilbake varen før du har snakket med en saksbehandler. På den måten slipper vi unødvendige misforståelser, i tillegg til at vi får hjulpet deg på best mulig måte. 

Vi henviser til angrerettloven dersom du angrer på et kjøp hos oss. I pakken du har mottatt, ligger det et angreskjema som du også kan finne på ”min konto”. Fyll ut skjema og send varen til oss i retur innen 14 dager. Eventuell returforsendelse må betales av deg. 

Du har alltid 14 dagers angrerett iht. gjeldende lover og regler. Det eneste vi krever fra deg, er at varen kommer tilbake til oss in sin opprinnelige stand innen rimelig tid. Original emballasje og merkelapper skal legges ved returen. Dersom du har fått en defekt vare står vi for returkostnaden. 

Last ned angrerettskjema

Reklamasjon 

Er det mangler eller feil ved varen, sender vi deg ny vare. Du må ha gyldig reklamasjon for å pengene tilbake og for å få dekket returkostnaden. 

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig. Kontakt oss på post@supervital.no. For raskest behandling av din retur bør e-posten inneholde kundenummer, ordrenummer, hvilket varenummer det gjelder og feilmelding/begrunnelse. 

Vi anbefaler deg å bruke Norgespakken ved Posten eller smartpost slik at du har sporingsmuligheter og forsikring. 

Sikkerhet og personvern 

Vi lover å håndtere personopplysninger